DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

VZKAZY

09.12.2022
• DžejPý  |  09.12.2022 12:37:19  |  IP: 195.113.---.---
pro Danvancz:
překládám si další anglické texty do češtiny, ale je jich hodně a dělá mi problém dohledat, kde se vlastně v programu objevují - to potřebuji, abych se ujistil, že přeložený text se zobrazí (například "Slepá kopie" se do pole místo "Bcc" nevejde...)
Překlad asi dám k dispozici na fóru EPIM, třeba někdo pomůže s odladěním chyb.

17.01.2022
• 1936horst  |  17.01.2022 23:14:33  |  IP: 178.255.---.---
Dobrý den, koupil jsem si Pro verzi na telefon a někde při prvním spuštění jsem udělal chybu. Nemohu se dostat přes stránku HESLO. Přitom nemám žádnou databázi v telefonu zaheslovanou. Dá se z toho nějak odejít?

08.09.2021
• Josef h  |  08.09.2021 17:13:41  |  IP: 85.239.---.---
dobrý den, zakoupil jsem v mobu rozšíření do verze Pro,ale zůstává stále verze základní Free. jak na to? dekuji

12.04.2020
• Danvancz  |  12.04.2020 14:41:35  |  IP: 193.165.---.---
V programu se objevují sem tam slova v angličtině, ne všechno je přeloženo do češtiny.

24.02.2019
• Jiří Humplík  |  24.02.2019 21:54:44  |  IP: 217.170.---.---
Dobrý večer Jaroslave,
bohužel se zdlouhavou synchronizací dat z EssentialPIM Pro (PC verze) do Dropboxu a Googlu Vám příliš nepomohu, jelikož se primárně zabívám pouze příležitostnou externí spolupráci na aplikaci pro Android. Nicméně mohu se o tomto problému zmínit vývojovému týmu. Obecně je zcela nezbytné, aby chyba byla nasimulovatelná, tzn. uvést konkrétní používanou verzi, jednotlivé kroky, příp. nastavení.

11.12.2018
• Jaroslav  |  11.12.2018 09:55:28  |  IP: 195.113.---.---
Dobrý den, neúměrně dlouho se mi načítají i ukládají data na Dropbox. Lze tento proces nějak urychlit? Podobně zdlouhavá je synchronizace s Google. Používám verzi Pro na více PC. Děkuji.

16.08.2017
• Pochvala  |  16.08.2017 07:20:01  |  IP: 94.199.---.---
Dobrý den pane Humplík,jen jsem Vám chtěl poděkovat za Vaši práci a pochválit tento produkt. Používám EPIM ccca 10 let, vyzkoušel jsem spousty dalších softwarů a se žádným jsem nebyl tak spokojen, jako s tímto. Takže ještě jednou moc a moc díky. Zdeněk Požár

09.01.2017
• Jiří Humplík  |  09.01.2017 22:33:11  |  IP: 217.170.---.---
Pro Albert:
Děkuji Vám za projevenou důvěru s každodenním používáním EssentialPIM. Napište mi na epimcz@outlook.com s upřesněním nasimulovatelného problému + screenshoty, včetně používané verze. Podívám se na to - nicméně externě řeším zejména vše okolo průběžných aktualizací lokalizovaných překladů do CZ/SK (pro Windows, pro Android i Google Play), nemám přístup do zdrojových kódů. Navíc tento vzkazovník není primárně určen pro technickou podporu, proto na příspěvky reaguji v nepravidelných intervalech. Občas je zdlouhavé něco u vývojového týmu prosadit, vše závisí na nejčastějších prioritách platících zákazníků.

13.12.2016
• albert  |  13.12.2016 16:41:01  |  IP: 90.177.---.---
Program mam již od nějaké 2,xx verze a stale OK jen me mrzí ze není možnost synchronizace s web live respektive outlook.com (mam jeden z mala telefon windowsphone) zatím nic i když jsem psal primo vyvojarum. Take chyba pottable i desk verze na tablet s win 10 kdy po zavření okna modulu např poznámka nebo kontakt ci jiný libovolný spadne celý program na listu celkem to otravuje koukněte na to

30.08.2016
• Vlado  |  30.08.2016 20:42:56  |  IP: 90.64.---.---
Aké mám skúsenosti s nahrávaním starších verzií programov na uložto? Žiadne. Neuploadujem softvér, hudbu ani filmy.



Nový vzkaz
nick  
text
 
 
194-8čtyři  =  
Vyplňte kontrolu proti SPAMu.