DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Proč používat

Nový EssentialPIM Pro
Nový EssentialPIM Pro

 

  • Žádné složité struktury uživatelských souborů
    Použijte pro všechny Vaše naplánované schůzky, kontakty obchodních partnerů, úkoly, poštovní účty s e-mailovými zprávami a přihlašovací údaje pouze jediný databázový soubor.
     
  • Mějte své informace neustále po ruce
    Využijte veškerý potenciál bezpečného zálohování celé databáze do cloudů (EssentialPIM, Dropbox), nebo pokročilých synchronizací mezi MS Outlook, on-line službami (např. Google, Yahoo) a chytrými telefony se systémem Android či iOS.
     
  • Přizpůsobte si uživatelské rozhraní podle svého
    Standardní položky adresáře si můžete kompletně upravit podle svých potřeb - dokonce měnit typ (text, číslo, datum, rozbalovací seznam, ano/ne), zamknout proti úpravám či zveřejnit/skrýt ostatním uživatelům databáze. Navíc si můžete přidávat na plochu barevné lístečky s poznámkami přímo z databáze.
     
  • Mějte kompletní přehled
    Díky revolučnímu zpracování vidíte v jediném okně veškeré důležité informace v rámci celé databáze. Jakoukoliv informaci nebo příložený soubor vyhledáte ve zlomku vteřiny. Pro jednodušší orientaci si můžete použít formátování názvů poznámek ve stromové struktuře (zejména velikost a barevné rozlišení).
     
  • Ovládněte efektivněji hromadnou korespondenci
    Vytisknutí štítků, vizitek či obálek obchodním partnerům uloženým v kontaktech nebo zaslání newsletteru nikdy nebylo tak snadné.
     
  • Žádné objemné instalace
    Žádné dodatečné objemné databázové prostředí není nutné (i v případě síťové verze). Po nainstalování zabírá program cca 16 MB, k dispozici je i jako portable verze (tj. bez nutnosti instalace).
     
  • 100% kompatibilní s Windows 10